Saturday, March 12, 2011

contest oh contest: Contest SeUnik Namaku

Penaja Utama entri ini

Ceng Ceng...
Haha. Ferst tyme ooO kite join contest-contest nih.
Ekekeke.

Terimakasih kepada cik zie yang sudi menjemput kite untuk join contest die.
sebagai tanda terima kasih, kite dah letak banner contest awak kat entri ni.
*wink satu kali


***************************


Okey,
Since contestnya adalah tentang keunikan namaKu, so kite nak stori mori lah tentang keunikan nama kite nih.
Nama penuh seperti dalam Kad Pengenalan ialah:
  NOOR FADHILAH BINTI BAKRI
Apa yang uniknya dengan nama saya?


Sebenarnya nama ni untuk ibu. Telah dipilih oleh arwah atuk masa ibu dalam perut opah lagi.
 Tapi entah macam mana,nama ibu jadik lain bila daftar.
Plus dengan ke'totok'an lidah Jawa atuk, memang bunyi Jawa sungguh nama ibu!
Oleh kerana saya anak pertama ibu dan ayah maka saya di'honour'kan untuk dapat nama ni.
Yess! Ibu sayang kite lebih! Hehe


NOOR FADHILAH bermaksud Cahaya Kelebihan.
Apa yang lebih?
 Haha...Saya punya berat badan lebih!
 Eh, itu dulu. Tapi sekarang dah slim taw!
Yess! Itulah kelebihan saya kerana mampu menurunkan berat badan 10kg dalam masa DUA minggu!
Okey, berjenaka di situ. Haha.
Saya rasa saya banyak kelebihan. Tapi itu yang saya rasa lah kan.
Kalau nak tahu betul ke tak?
Meh berkawan dengan kite dulu. Baru tahu betul ke tidak. 
Ngahaha. (promot diri sebentar)


Nama panggilan keluarga adalah DILA
Tapi bila lepaking dengan sedara-mara yang sumenye geng mulut longkang dorang suka panggil i DILOD!
Langsung tak glemer lah! Haha


Kat sekolah dulu lebih prefer panggil name FADHILAH
Waduhh! Nampak baik kan.
Ate..Udoh name teman NOOR FADHILAH! Ekekeke.


Sejak habis SPM,keje part-time dan sambung blaja..
Kite dah tak guna nama FADHILAH.
Lebih senang dipanggil FAD. Mudah,ringkas dan catchy!
FYI, sejak bertukar panggilan FAD ni, asek nak TERkentut je!
Dah sinonim sangat FAD dengan Kentut (fart)!
Muahahaha...Gelak satu bakul!



Aisehh..panjang pulak membebel.
So,harap anda semua dah tahu lah yang nama pemilik nelldylabakry.blogspot.com ni adalah...
NOOR FADHILAH BINTI BAKRI

*wink!

Sayalah pemilik nama NOOR FADHILAH BINTI BAKRI a.k.a DILA, DILOD. FADHILAH dan FAD


*eh, tang mana uniknye kat nama kite ni eyh? Haha


tiga kawan yang diTag:

*Teha
*Scha
*Fara

2 comments:

Anonymous said...

salam..hai thanks ek join contest ni..nama awk xunik tp..tuan punya nama tu telah membuat nama itu jd unik..hehehehe

Fadhilah Bakri said...

ahahaha....Nama kite biasa saja...Thanks ya... Mencurah2 idea nak bukak kedai kopi pagi2 ni..ngeh3