Thursday, March 10, 2011

'happening' @ Genting!

Hai uols. ekceli i baru je balik berjimba dr Genting last weekend.
 having fun with my colleagues and housemates! 
we spent about 10hours up there. wow! 10jam! yelah...plus dengan hujan dan ramainye manusia yang beratur, memang 10jam lah kan... masa banyak dihabiskan untuk beratur tunggu giliran je...main game takdelah lame mane. 

Haishh... Apepon, memang sangat enjoylah! Thanks to aida dan Teha yang sudi merealisasikan impian saya ke Genting last week! juga tidak ketinggalan amer, epiy dan saleh. Korang memang best lah! Enjoy giler! Kalo takde korang, memang tak lah aku nak naik space shot dan rollercoaster tuh semua kan... Pasni aku nak naik yang spiderman tu pulak. Yeayy!!!

Lets enjoy the pitchas~

Amir the Joker!
Waiting for the skyway
Permandangan dari dalam skyway...
Yeayyy! Nak sampai dah!
Melayan mereka naik kerusi pusing nih.. Aku malas naik. Nanti pening! Haha
Space Shot! Nak naik lagi!!!!
Roller-Coaster yeahhhh!!!!

Huu...
Letih ooo...
Next time plan nak g berehat-rehat pulak kat pulau... Hehehe
Mesti best!

Apepon,,,Thanks guys for d superb weekend eventhough malam tu ade someone yg try nak buat aku badmood! Damm! Hahaha.

Sayang ah kat korang!
The couples
The guys
The Baduts!





No comments: